Yay Or Nay : Hello Kitty For Men

hellokitty-for-men.jpg

Hello Kitty For Men?? No Freaking Way. Hell Yeah Freaking Way! Find out how you could pull off a Hello Kitty shirt by reading the advice from the Asylum guys while I go bang my head into the wall. Geez, tell me I’m not that sh!tfaced. Yet!

Oh yeah, it’s a NAY from She Knows Best.

*Image Source

Share This Post:
    • http://self-styled.com Star

      Uh, I don’t think so homie. LOL It’s not even kosher for adult women to be sporting that let alone grown men. Leave HK for the kiddies!!

    • http://www.sheknowsbest.com Dexie

      Star, no freaking kidding, Arrrgh. I need midol. LOL

    • http://www.sheknowsbest.com Dexie

      BTW, any “young male” which is the target audience for this line supposedly is going to have a hard tme getting over this experience in highschool if he ever showed in school wearing one. OI!

    • http://www.carryingcontraption.com overpriced designer man bag

      what?! NO!!

    • val

      …..nay!!!!!

    • Daniel

      It would help if you told us where to buy it from?

    • Thugg Mexicann ,

      Uhhh, star .
      Hun Stop hatinqq ! Hello ‘ Kitty is not just for Thee ‘kiddies’ ! Damn! U probably have yo Room full of it! Shiiett! Ur Cool.. Siiiikeee !
      Hello Kitty is bombb . Alwaaays will be . Point , Period . BLANKK.
      Buh ,, guys shouldn’t wear it O_o