12-Year-Old’s Relationship Guide Shows Everything That’s Wrong With Our World In Just Four Sentences

how-to-understand-women

Ugh. There’s an inane new picture meme that’s making the rounds over on Imgur and it’s yet another boring, outdated take on relationships. And, even better—it comes from a 12-year-old boy!

12-year-old-relationships

Photo: imgur

understand-women

I have many questions about this.

1. Why is this 12-year-old’s handwriting so terrible?

2. Why is he making handmade books like a much younger child?

3. What kind of a name is Cem?

4. Who is this meant to impress? Who is the audience, his parents? Because yuck.

Maybe I don’t know enough about tween boys, but it seems like this kid should have better things to do than make creepy little books about how to understand women. I mean, shouldn’t he be playing video games or sneaking the Victoria’s Secret catalog into the bathroom or plotting One Direction‘s demise? What’s with all the handmade advice?

But what bothers me even more if is that this is being held up online as some sort of clever, cheeky statement. It’s the REAL TRUTH about women, y’all. We’re totally inscrutable, difficult humans, so much so that even a 12-year-old can’t decipher us! LOL.

You actually can understand women. Here’s what you need to understand: Women are human. Each woman is an individual human being with hopes, fears, likes and dislikes that vary from every other living breathing human woman in the world.

It’s really sad to me that a kid, who probably hasn’t even had a relationship yet and almost certainly hasn’t had one with an adult woman, is already spouting this kind of trite, meaningless and misogynistic bullshit. Of course, I don’t expect someone that’s probably in middle school to be giving good relationship advice! Maybe he was put up to this by his douchey dad or older brother or cousin. But it’s a damn shame that he’s already buying into the societal stereotype of women as crazy and puzzling…kinda like Taylor Swift.

Photos: imgur

Share This Post:
    • Lindsey Conklin

      my first thought: why is this kids handwriting SO bad?!

      • Gina

        Yeah, that was my first concern. It looks like a 6-year-old’s.

    • nestazhe265

      my Aunty Grace got a nearly new blue Kia by
      working part time from the internet. look at this now J­u­m­p­9­9­9­.­ℂ­o­m

    • MerlePerle

      I thought the internet had figured out women long ago? They want to drag their boyfriends shopping and pressure them into marriage, preferebly by getting pregnant with their best friend’s kid, cause women are bitches! …at least that’s what seems to be the answer when you ask guys on sites like 9gag.
      The internet is such a depressing place sometimes.

      Anyway, I think Cem’s a turkish name.

    • Muggle

      Women really are NOT that difficult to understand. We’re humans. All you have to do is ask us whenever we do something that doesn’t make sense to you. Being a douchey little shit is going to get this kid nowhere.

    • Guest

      Yeah, I teach grade seven, and that seems like it was written by a much younger kid. However, I teach in Turkey and Cem is actually a Turkish name.

    • quelastima

      sadly, this is what my handwriting tends to look like. and I’m a 26 year old female